środa, 6 lipca 2016

koktajl na śniadanie z nasionami Chia :)



jakiś czas temu  moja młodsza Siostra #ojaciekrece przyniosła mi  deserek z nasionami Chia, mniam, i tak to  się zaczęło :), nasionka i mleko kokosowe mam zawsze na wszelki wypadek :)



do zrobienia koktajlu :) na 4 szklanki

2 banany
1 kubek jogurtu naturalnego ok 350 ml
2 łyżki nasion Chia - zalanych wrzątkiem
dodatkowo jak kto lubi owoce na mus, kiwi, truskawki, maliny, mango :)


banany kroimy w plasterki zalewamy jogurtem i miksujemy, nasiona zalewamy wrzątkiem (na 2 łyżki dałam ok 100-120 ml ) i czekamy chwilkę aż napęcznieją, wrzucamy do jogurtu mieszamy:)
przelewamy do szklanek na wierzch wylewamy mus z dowolnych owoców i dekorujemy

wstawiłam na godz  do  schłodzenia i ....
na drugie śniadanie było  mniam :) 


pozdrawiam Was gorąco, mniam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jeżeli choć trochę się podobało u mnie , zostaw o sobie znak, dziękuję