piątek, 10 czerwca 2016

deserek z nasion Chia od BB

Witajcie, jeżeli macie ochotę na coś lekkiego, szybkiego i meeega smacznego skorzystajcie z tego przepisu :)
gorąco hm , może raczej zimno polecam bo deserek jest schodzony.
Wystarczy nam kilka składników, jedna noc a rano mniam :), kto mieszka blisko mnie wie ze mam go w lodówce resztę zapraszam do  mieszania :)


Składniki:

5 łyżek stołowych nasion Chia
1 puszka mleka kokosowego
prażone jabłka, truskawki lub inne owoce, czekolada, rodzynki co  Wam tylko smakuje:)
ja osobiście jem tak jak zostałam poczęstowana przez #ojaciekrece moją Siostrę Bożenę czyli prażone jabłka i truskawki, borówki 


nasiona 5 łyżek wsypujemy do  pojemnika lub słoika (coś co  możemy zamknąć) wlewamy, wymieszane mleko kokosowe, zamykamy. Trzeba dobrze potrząsnąć żeby nasionka się wymieszały z mlekiem i odstawiamy na noc do  lodówki :). Rano przekładamy do  słoiczków owoce, naszą mieszankę kokosową z chia (nasionka pięknie napęcznieją) i znowu owoce, dekorujemy i ... łyżeczki w dłoń. 

taka porca nasion wystarcza na ok 7-8 słoiczków po jogurtach z biedronki :)

Smacznego

Siostra dziękuję za przepis, jest mniam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jeżeli choć trochę się podobało u mnie , zostaw o sobie znak, dziękuję